Charakterystyczny dźwięk silnika i specyficzny zapach z rury wydechowej. Motocykle z silnikiem dwusuwowym nie są wcale trudne do odróżnienia od uznawanych za bardziej kulturalne silników czterosuwowych.
Motocykle wyposażone w silniki dwusuwowe święciły na drogach prawdziwe triumfy w ubiegłym stuleciu, jednak jeszcze dziś spotkamy je w wielu modelach jednośladów, w tym także w skuterach. Znajdują się m.in. w motocyklach crossowych czy enduro. Nie zapominają o nich producenci olejów mineralnych 2T. Wciąż znajdziemy na rynku ogromny wybór olejów do motocyklowych dwutaktów. Jak się okazuje, oleje mineralne 2T muszą spełniać zupełnie inne zadania niż oleje mineralne 4T.
Zdecydowanie prostsza konstrukcja silników dwusuwowych stawia przed olejami inne zadania. Olej zasysany jest w nich do komory spalania wraz z paliwem. Może być on po prostu do niego dolany do zbiornika lub dozowany przez specjalny zasobnik, który odmierzy odpowiednie proporcje. Stąd też specyficzny zapach z rur wydechowych dwutaktów wynikający ze spalania nie tylko paliwa, ale i oleju.
Podstawą jest, by olej mineralny 2T dobrze mieszał się z paliwem. Stąd oleje tego typu wzbogacane są w zestawy odpowiednich rozpuszczalników. To właśnie one odpowiadają za ten proces. Mimo dobrego połączenia z benzyną olej ten nadal musi zabezpieczać silnik, gwarantując dobre smarowania wszystkich wewnętrznych jego elementów. Oferowane przez nas oleje mineralne 2T to najwyższa światowa klasa. Zapraszamy do składania zamówień!