OgóLne Warunki Współpracy
Składania zamówień:
- Zamówienia mogą Państwo składać:
- poprzez sklep internetowy www.motobros.pl
- pisząc na adres sklep@motobros.pl; telefonicznie dzwoniąc pod nr tel.: 503305255
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.
- Nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
Realizacja dostawy:
- Wysyłka następuje na koszt zamawiającego.
- Zobowiązujemy się do dostarczenie produktów wolnych od wad.
- Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momenty pozytywnej autoryzacji płatności.
- Sprzedający realizuję zamówienia wg kolejności ich składania
- Termin realizacji zamówienia jest zgodny z informacją o dostępności w opisie każdego produktu.
Dostępne formy płatności:
- Pobranie przy odbiorze.
- Przelew "Pay2Click.
- Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
Cena:
- Firma Motobros sprzedaje towar na podstawie cen zawartych w sklepie internetowym.
- Zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny towarów w wyniku drastycznych zmian kursów walut lub zmian cenników hurtowych przez dostawców.
- Do ceny doliczane są koszty związane z wysyłką.
Reklamacje:
- Okres rękojmi za wady rzeczy sprzedanej wynosi 2 lata. W przypadku ujawnienia wady, należy dostarczyć do siedziby firmy wadliwy produkt.
- Czas na ustosunkowanie się do żądań klienta, wynikających z rękojmi, wynosi 14 dni - po tym terminie (w przypadku braku odpowiedzi z naszej strony) żądania konsumenta uznane są za uzasadnione.
- Dane modelowe (pasuje do) są danymi poglądowymi, obarczonymi uproszczeniem wynikającym z katalogów producentów części, zalecamy upewnienie się czy produkt będzie pasował.
- Uszkodzenia wynikające z zamontowania produktu, który nie pasował, błednego montażu, niezgodnego z jej przeznaczeniem, użycia w sporcie oraz zmodifikowania, nie będą uznawane.
- W przypadku uznanej reklamacji, zobowiązujemy się wymienić rzecz wadliwą lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- W przypadku zwrotu zakupionego towaru, konsument pokrywa koszt wysyłki do siedziby firmy.
- Przesyłki pobraniowe nie będa odbierane.
- Sprawy reklamacji szczegółowo regulują przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Zwroty towaru:
- W przypadku konsumentów, z towaru zakupionego drogą wysyłkową w firmie Motobros można zrezygnować, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- W takim przypadku należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku zwrotu zakupionego towaru, konsument pokrywa koszt wysyłki do siedziby firmy.
- Przesyłki pobraniowe nie będa odbierane.
- Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez Motobros lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
Adres dla zwrotów:
Motobros części motocyklowe
Cholerzyn 537
32-060 Liszki
Zwroty środków:
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, szybkim przelewem lub za pobraniem sprzedający dokona zwrotu płatności na rachunek bankowy zgodny z transakcja, lub na inny rachunek wyraźnie wskazany przez konsumenta.
Dane firmy:
Motobros części motocyklowe Michał Sadowski Sp. z o.o.
Cholerzyn 537, 32-060 Liszki
NIP: 9442283034
Regon: